Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Ginger sparkle lip balm

Av thea - 1 december 2013 19:54

Hej! min syster har fixat designen på bloggen och det blev otroligt fint! själv så är jag inet bra på att fixa det.

Till ett annat ämne , idag fick jag min första sak från våran kalender och det är....Ginger sparkle lip balm från the body shop. Jag ÄLSKAR det otroligt mycket och det luktar fantastiskt.

Förlåt för att jag inte kan ta bilder själv , men jag inte vet hur man laddar över på datorn + jag har inte hunnigt!

Hejdå!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thea - 10 mars 2014 18:25

Hej! Någon där ute (hehehe) kanske undrar vad som är skilnad mellan body mist och perfume. Jo det är såhär: 1:Body mistar brukar vara billigare än perfume, men de är nästan samma sak. 2:Parfymer stannar längre kvar på kroppen. Det finns säker...

Av thea - 7 mars 2014 22:02

Hejsan Hejsan! I ett långt tag nu så har jag följt en blogg som heter "makeupbloggen". Det är lite skilnad på våra bloggar för att jag skriver mycket om tips på affärer och hon skriver om nya prudukter. Jag tycker värkligen att ni ska kolla in den!...

Av thea - 6 mars 2014 19:16

Heeej! Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev ett blogginlägg men jag ballar inte sitta och prata om det.   Nu till själva ämnet! Jag tänkte tipsa om en affär som ligger i USA och heter Bath And Body Works. Som man här på namnet är det en sk...

Av thea - 30 november 2013 11:57

Hej hej! från imorgon har kiCks julrea. De har rea på en sak varge dag från 1 dec till 24 dec , och det är dessa: 1/12:Lacoste eau de lacoste l1212 noir 2/12:Beyoncè Midnight heat 3/12:Dolice & Gabbana Light blue 4/12:Isadora All day long las...

Av thea - 29 november 2013 15:01

Tjena! Idag är det black friday i USA! När det är black friday så ska man passa på att shoppa för att det är otrolig rea på nästan ALLA butiker i hela USA. Folk blir offtast galna och vissa har faktist dör i folkmassan och det är inte så kul :/. Jag ...

Presentation


Hej! Detta är min smink och mode blogg. Här kommer jag lägga ut tips på produkter, outfits och massa mera! Hoppas ni gillar det!
/Kramis Thea

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards